Hiába a kampányok, az előre bejelentett fokozott ellenőrzések: húsvétkor továbbra is rengetegen ülnek alkoholos állapotban a volán mögé.
A gazdasági hanyatlás ellenére pörög az alkohol-biznisz az Egyesült Államok területét tekintve 5. legkisebb államában, New Hampshire-ben, mivel a környező államokból is mindenki ott igyekszik beszerezni a betevő esti whiskyjét.
Ahogy az élet minden területét, úgy az alkohol-kereskedelmet is érintette a recesszió, de az Egyesült Államok többi részétől eltérően New Hampshire-ben nem csökkent a fogyasztás. Az állam ugyanis Wyoming mellett az egyetlen olyan, ahol jelenleg nem vetnek ki szeszadót. Az üzlet azóta virágzik, hogy 1933-ban véget ért az alkoholtilalom az Államokban, most azonban különösen meglódult a szekér - tudósít a Wall Street Journal.
New Hampshire déli szomszédja, Massachusetts a nyáron a duzzadó költségvetési hiánya miatt az alkohol további megadóztatására kényszerült - ami külön öröm a kis állam szeszárusainak. A dolog pikantériája, hogy nemrégiben egy az adóemelés mellett szavazó massachusettsi törvényhozási képviselőt kaptak lencsevégre, amint vakációjáról hazatérve bevásárol egy, az államhatárhoz közeli Nem Hampshire-i alkoholdiszkontban.
Az árakat tekintve nem csoda, hogy a politikusok is átjárnak a szomszédba töményért. Egy liter a népszerű Ketel One márkájú vodkából egy New Hampshire-i diszkontban 20,99 dollár. Egy ugyanilyen márkájú vodka háromnegyed literes üvegben egy Boston belvárosában található üzletben 27,39 dollár, vagyis összesen több mint 70 százalékkal drágább. Ennek köszönhetően az üzlet olyan szépen virágzik a kis államban, hogy a gyártók rendszeresen különleges csomagolásokkal és akciókkal lepik el a piacát.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


