Mélyértelmű áttételeket produkál a válság Nagy-Britanniában: az idei évben több sör kerül majd a britekbe a szupermarketek és egyéb közértek polcairól, mint a híres pubok sörcsapjaiból.
Ahogy a britek jövedelme megcsappant, a kiadásaik pedig nőttek a válság hatására, egyre többen döntenek úgy, hogy a nehéz nap után megérdemelt sörüket inkább az otthoni kanapén fogyasztják el és nem a barátokkal a kocsmában. A szupermarketben vásárolt sörök előretörése azonban drasztikusan visszavetette a kocsmák forgalmát: hetente 52 egység zár be a szigetországban.
A Nielsen legújabb felmérése szerint csak májusban 11 százalékkal esett vissza a sörfogyasztás éves szinten a kocsmákban. Borból 9, felesből 8 százalékkal fogyott kevesebb, mint egy évvel korábban. Az éttermekben és kocsmákban a söreladások a teljes forgalom 58 százalékáért felelősek, el lehet képzelni, mekkora veszélyt jelent a vendéglátósok számára, ha a britek otthon maradnak sörözni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


