A Budapest Adventure kampány keretében, Nagy-Britanniában is számos akcióval népszerűsíti Budapest turisztikai kínálatát a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt. és a budapesti szolgáltatók a nyári szezonban.
London pénzügyi negyedében 100 független kávézóban és szendvicsbárban egy hónapon keresztül (július 6. és augusztus 9. között) a kampány kreatívjával és honlapcímével (www.budapestadventure.com) ellátott poharakban kapják reggeli kávéjukat a munkába sietők.
A poharak egy nyereményjátékra is ráirányítják a figyelmet, amelynek keretében Budapesti hétvégéket sorsolnak ki. A kampány részeként, az akcióban részt vevő kávézók és szendvicsbárok kirakatában elhelyezett poszterek, valamint a pultnál terjesztésre kerülő szórólapok is nyári, budapesti kalandra csábítanak.
A Budapest Adventure népszerűsítése érdekében, július 6-26. között két hostess 4000 db, a Budapest Adventure kampány reklámjával ellátott Oyster kártya (londoni közlekedési bérlet) tartót és szórólapokat oszt szét a város üzleti negyedének metróállomásain. A pénzügyi negyed legfrekventáltabb metróállomásain - a Canary Wharf-on és a DLR-en - 20 db nagyméretű plakát is népszerűsíti a Budapest Adventure-t, a kampány nyereményjátékát, valamint a kedvezményes repülőjegy akciót július 6-19. között. A reggeli és délutáni csúcsforgalomban, London fontosabb megállóiban és tömegközlekedési járművein elhelyezett szórólapok is Budapestre csábítanak.
A banknegyed 12 előkelő fitnessklubjában továbbá, a kampány szórólapjai mellett 7000 db Budapest Adventure törölköző kerül terjesztésre július 6. és 31. között. A Nagy-Britanniában folytatott Budapest Adventure kampányt a gerillaakciókkal párhuzamosan egy nyereményjátékkal egybekötött online kampány keretében is népszerűsítik, a magas jövedelemmel rendelkező, London pénzügyi negyedében dolgozók részére. A kampány keretében 45.000 email kerül kiküldésre, amelyet az MT Zrt. londoni külképviseletének adatbázisában található, közel 10.000 email címre is továbbítanak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.