Felháborodott vásárlók lephetik el a Marks & Spencer rendes éves közgyűlését, a haragos hölgyek ugyanis felháborítónak tartják, hogy a cég 2 fonttal többet kér a nagyobb méretű melltartókért.
A "Busts 4 Justice" kampány - mint annyi más mostanában, a Facebookról indult el, ám hamarosan felháborodott nők ezrei csatlakoztak hozzá. Most aki tud, M&S-részvényeket vásárol, hogy mindannyian betódulhassanak a társaság júliusi rendes évi közgyűlésére. Melltartóval a kezükben szeretnék mindenki szeme láttára kérdőre vonni Sir Stuart Rose cégvezetőt, vajon nem érzi-e diszkriminációnak, hogy az átlagosnál nagyobb mellbőséggel rendelkező hölgyek többek kénytelenek fizetni a fehérneműkért.

Az már csak olaj volt a tűzre, hogy a cég belső levelezéséből kiszivárgott egy e-mail, melyből egyértelműen kiderült, hogy a cég nem hajlandó engedni a nyomásnak és nem törli el a "nagy-mell-adót". - Nem változtatunk az árainkon, pláne nem ebben a gazdasági helyzetben - írta Tania Littlehales a termék-PR vezetője kollégáinak.
A Marks & Spencer védekezése szerint ugyan a nagyobb méretek több anyagot és munkát igényelnek, amelyeket az árakban érvényesítenek is, ám a hölgyek szerint ez nem feltétlenül igaz. - A 38D-s melltartóban több anyag van, mint a 30DD-ben (a számozás a mell alatti kerületet jelenti inchben), ám mégis utóbbi kerül két fonttal többe - fakadtak ki az elégedetlenkedők. - Ráadásul más üzletekben egységesek a fehérneműárak, függetlenül a mérettől.
A M&S szóvivője szerint azonban a cég termékeinek árazása az egyik legjobb a piacon. Ráadásul a nagyobb méretek szélesebb pánttal és stabilabb kosárral készülnek, így növelve a komfortérzetet. Ezen kívül felmérések bizonyítják, hogy a vásárlók nagy része szívesen fizet ki egy-két fontnyi felárat a speciális kialakításért, elismerve ezzel a melltartókba fektetett speciális technológiát és munkát.

Itt a 2025-ös nagy fűnyíróteszt: ezek a legjobb akkus gépek most a piacon, meglepő nevek a toplistán
Az akkumulátoros fűnyírókra egyre gyakrabban esik a vásárlók választása. Nem túl nagy kertekhez ideális megoldás, ha csendesebb, könnyen manőverezhető típust keresünk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


