Felháborodott vásárlók lephetik el a Marks & Spencer rendes éves közgyűlését, a haragos hölgyek ugyanis felháborítónak tartják, hogy a cég 2 fonttal többet kér a nagyobb méretű melltartókért.
A "Busts 4 Justice" kampány - mint annyi más mostanában, a Facebookról indult el, ám hamarosan felháborodott nők ezrei csatlakoztak hozzá. Most aki tud, M&S-részvényeket vásárol, hogy mindannyian betódulhassanak a társaság júliusi rendes évi közgyűlésére. Melltartóval a kezükben szeretnék mindenki szeme láttára kérdőre vonni Sir Stuart Rose cégvezetőt, vajon nem érzi-e diszkriminációnak, hogy az átlagosnál nagyobb mellbőséggel rendelkező hölgyek többek kénytelenek fizetni a fehérneműkért.
Az már csak olaj volt a tűzre, hogy a cég belső levelezéséből kiszivárgott egy e-mail, melyből egyértelműen kiderült, hogy a cég nem hajlandó engedni a nyomásnak és nem törli el a "nagy-mell-adót". - Nem változtatunk az árainkon, pláne nem ebben a gazdasági helyzetben - írta Tania Littlehales a termék-PR vezetője kollégáinak.
A Marks & Spencer védekezése szerint ugyan a nagyobb méretek több anyagot és munkát igényelnek, amelyeket az árakban érvényesítenek is, ám a hölgyek szerint ez nem feltétlenül igaz. - A 38D-s melltartóban több anyag van, mint a 30DD-ben (a számozás a mell alatti kerületet jelenti inchben), ám mégis utóbbi kerül két fonttal többe - fakadtak ki az elégedetlenkedők. - Ráadásul más üzletekben egységesek a fehérneműárak, függetlenül a mérettől.
A M&S szóvivője szerint azonban a cég termékeinek árazása az egyik legjobb a piacon. Ráadásul a nagyobb méretek szélesebb pánttal és stabilabb kosárral készülnek, így növelve a komfortérzetet. Ezen kívül felmérések bizonyítják, hogy a vásárlók nagy része szívesen fizet ki egy-két fontnyi felárat a speciális kialakításért, elismerve ezzel a melltartókba fektetett speciális technológiát és munkát.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.