Egyre több élelmiszerszolgáltató folyamodik egy régi, jól bevélt módszerhez: kismértékben csökkentik a termékek mennyiségét, illetve méretét.
Az Interbrand nevű tanácsadócég először tette közé az európai kiskereskedelmi cégek márkaérték szerinti rangsorát. Az első helyre idén a svéd H&M, Európa második legnagyobb ruházati áruházlánca került.
A svéd H&M áruházláncot nevezte meg a kontinens (brand-et tekintve) legértékesebb vállalatának az Interbrand tegnap publikált rangsora, ezzel megelőzve fő riválisait, a Zara-t és a Marks and Spencer-t. A márka értéke a pénzügyi és brand elemzés adatai alapján 10.4 milliárd euró, ami jóval meghaladja a második helyezett francia Carrefour 6.6 milliárdos értékét.
Az Interbrand rangsorában az első öt helyezett közé három olyan kiskereskedelmi cég is került, amely kizárólag sajátmárkás terméket árul. Az H&M, az Ikea és a Marks and Spencer a vállalati értéken túl márkaismertségben is erős az öreg kontinensen.
A széleskörű márkaismertség nagyban segíti a külpiaci terjeszkedést, amit a rangsor első négy helyezettje ki is használ, mindegyikük jelentős nemzetközi érdekeltségekkel rendelkezik. Az ötödik helyezett M&S is a távol-keleti piacok felé vette az irányt, miután kínai és indiai vállalatokkal írt alá együttműködési megállapodást.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


