Árháborút robbanthat ki a Tesco a húsvéti csokitojások piacán, miután több millió tojást vásárolt fel egy csődbe ment üzletlánc készleteiből. Így az is lehet, hogy féláron tudja majd adni az édességet, ami akár 17 milliárd forintnyi bevételt is hozhat neki.
A Woolworths, aki korábban Nagy-Britannia legnagyobb csokitojás kiskereskedőjének számított -és például a Cadbury csokoládégyártól is rendelt- nemrégiben csődbe ment. Korábbi megrendeléseinek nagy része azonban továbbra is megmaradt.
A Tesco ezt kihasználva a napokban bejelentette, hogy felvásárolja a már legyártott készleteket, és jóval alacsonyabb áron kínálja majd, mint azt korábban a Woolworths tervezte. Így az üzletlánc az Egyesült Királyság legnagyobb csokitojás-árusítója lehet.
A fő konkurens, az Asda ugyanakkor arra készül, hogy felveszi a versenyt a Tescoval, sőt, még lejjebb is viszi az árakat.
A szigetországban rendkívül fontos a húsvéti édességpiac: a vásárlók évente körülbelül 200 millió fontot (67 milliárd forint) költenek csokitojásra, amiből 80 millió darabot vásárolnak. A Tesco most azt tervezi, ennek negyedét az ő boltjai árusítják majd.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


