A világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi áruházlánca bejelentette, hogy tovább bővíti kínai egységeinek számát. A tervek szerint az ország keleti partvidékén fekvő 94 milliós Shandong és a 34 millió lakosú Fujian tartományban előbb évi tíz, de öt év múlva már akár évi 30 üzletet is nyithatnak.
A brit cég Liaoning tartományban már évek óta jelen van, a tervezett bővítéssel majdnem teljes egészében lefedik majd az ázsiai ország keleti partvidékét. A Tesco az elmúlt négy évben megduplázta kínai forgalmát, de ez még mindig csak töredékét teszi ki a cégcsoport teljes árbevételének.
A cég stratégiai elemzőket és befektetési szakértőket küldött az országba, akik szerint az urbanizáció növekedésével folyamatosan bővül a kereskedőlánc célpiaca. A meglévő kínai üzletek eredményei bíztatóak a jövőre nézve, a cégnek ugyanakkor a helyi olcsó termékeket forgalmazó kereskedelmi egységek mellett az országban megjelent egyéb nemzetközi áruházláncokkal is meg kell küzdeni a vásárlók kegyeiért.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


