A Tesco vezetőségét is meglepte a közelmúltban bevezetett egyik újítás sikere, mely hihetetlen eredményeket produkált a vásárlói elégedettség terén. Könnyen lehet, hogy hamarosan minden hipermarket követheti majd a brit lánc példáját.
Néhány kiválasztott Tesco Extra üzletben debütáltak Nagy-Britanniában az érintőképernyős interaktív vásárlássegítő eszközök, melyek elsősorban az elektronikai cikkek kiválasztásánál nyújtanak komoly segítséget.
Az érintőképernyős készülékeken a vásárlók kiválaszthatják, hogy milyen témakörben van szükségük segítségre és máris élő videobeszélgetést folytathatnak a Tesco Tech Support leginkább illetékes munkatársával, aki megadja nekik a döntéshez szükséges információkat.
A kezdeti felmérések szerint a vásárlóknak nagyon tetszik az újítás: több száz utólagos megkérdezés alapján a vásárlók 100%-a elégedett volt a szolgáltatással, 98%-uk pedig egyenesen úgy nyilatkozott, hogy következő alkalommal is használni fogja az elektronikus segítséget.
A Live Expert néven ismert rendszer a kiskereskedelem alapvető problémáját oldja meg: hasznos és személyre szabott tanácsokkal látja el a vásárlási döntés előtt állókat és mindezt rendkívül költséghatékony módon teszi. A Tesco illetékes vezetője beismerte, hogy mind a technológiai rész, mind pedig a vásárlói elégedettség megdöbbentette őket, ilyen eredményekről ugyanis álmodni sem mertek volna.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


