A Tesco vezetőségét is meglepte a közelmúltban bevezetett egyik újítás sikere, mely hihetetlen eredményeket produkált a vásárlói elégedettség terén. Könnyen lehet, hogy hamarosan minden hipermarket követheti majd a brit lánc példáját.
Néhány kiválasztott Tesco Extra üzletben debütáltak Nagy-Britanniában az érintőképernyős interaktív vásárlássegítő eszközök, melyek elsősorban az elektronikai cikkek kiválasztásánál nyújtanak komoly segítséget.
Az érintőképernyős készülékeken a vásárlók kiválaszthatják, hogy milyen témakörben van szükségük segítségre és máris élő videobeszélgetést folytathatnak a Tesco Tech Support leginkább illetékes munkatársával, aki megadja nekik a döntéshez szükséges információkat.
A kezdeti felmérések szerint a vásárlóknak nagyon tetszik az újítás: több száz utólagos megkérdezés alapján a vásárlók 100%-a elégedett volt a szolgáltatással, 98%-uk pedig egyenesen úgy nyilatkozott, hogy következő alkalommal is használni fogja az elektronikus segítséget.
A Live Expert néven ismert rendszer a kiskereskedelem alapvető problémáját oldja meg: hasznos és személyre szabott tanácsokkal látja el a vásárlási döntés előtt állókat és mindezt rendkívül költséghatékony módon teszi. A Tesco illetékes vezetője beismerte, hogy mind a technológiai rész, mind pedig a vásárlói elégedettség megdöbbentette őket, ilyen eredményekről ugyanis álmodni sem mertek volna.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.