Az online média fejlődésével törvényszerű volt, hogy a nyomtatott kiadványok egyre alacsonyabb népszerűségnek örvendenek, egyre kevesebben vásárolják meg minden reggel az újságot, mivel az interneten egyszerűbben meg tudják nézni. Az viszont már meglepő, hogy az internet fejlődése ellenére még mindig a televízió a legfőbb információ forrás, legalábbis az Egyesült Államokban még mindig ezen keresztül jutnak el a hírek a legtöbb emberhez...
Egy vasárnap kiadott tanulmány szerint a fiatalok körében természetesen még mindig az internet a nyerő, miközben az idősebb korosztályok még mindig a hagyományos médiát kedvelik, mint a televízió vagy az újságok.
Bár egyre nagyobb a különbség az internetes és a "hagyományos" média kedvelőinek számában, még mindig van egy jelentős számú csoport, aki mind a két területet egyformán előnyben részesíti, a felmérés szerint 23 százalék. Ez azonban az idősebb korosztály, a fiatalok már szinte teljes mértékben az internetre esküsznek, így nem csoda, hogy megcsappant a reklámok és hirdetések száma a nyomtatott médiában, mivel azok, akiknek a fiatalok jelentik a legfontosabb célcsoportot, már az interneten hirdetnek.
A nyomtatott és az online média harcában azonban jelen van egy harmadik szereplő is, mégpedig a televízió. A felmérés szerint az emberek 46 százalékának jelenti az elsődleges hírforrást a televízió. Ez a kör a legidősebb, az átlagéletkor 52 év, és 43 százalékuk munkanélküli. Az indok az, hogy nekik nincs pénzük számítógépet vásárolni, ráadásul a kezelésével is problémáik lennének.
Az internetezők átlagéletkora 35 év, vagyis a legfiatalabb korosztály keresi itt naponta a legfrissebb híreket, de összességében egyelőre ők vannak a legkevesebben is, a felmérésben részt vevők mindössze 13 százaléka. Nagyjából a fele ennek a csoportnak viszont a televíziót is szokta nézni, így tovább erősítik az a megállapítást, hogy még mindig a tévé a legfontosabb hírforrás.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


