Az olimpiai játékokat nem meglepő módon számos cég állítja marketingtevékenysége központjába, így a napokban meglehetősen érdekes akciókba lehet belebotlani, úton-útfélen - írja a Világgazdaság.
A távközlési szegmensben több szereplő is jelentős kedvezményeket ad a kínai beszélgetések díjából. A Vodafone esetében a kint tartózkodóknak a kapcsolási díj megfizetése után otthoni tarifákkal kell számolniuk az olimpia és paralimpia idején, míg a T-Mobile ügyfelei 30%-kal olcsóbban indíthatnak hívásokat a China Mobile hálózatából. Az Invitel előfizetői augusztus 1. és szeptember 30. között a meghirdetett listaárhoz képest 50%-kal kedvezőbb áron telefonálhatnak Kínába.
Az Autóker Holding magukat az olimpikonokat célozta meg akciójával: aranyérem esetén akár 30%-os lakásvásárlási kedvezményt ad számukra.
Az LCD-tévék piacán a foci-EB miatt előrehozott vásárlásoknak köszönhetően most nem igazán várható komolyabb fellendülés, ami ellen akcióikkal igyekeznek tenni a láncok. A Media Markt például azt ígéri, visszafizeti az olimpia első 3 napján vásárolt DVD-felvevők és tévék árát, ha a magyar csapat több mint 9 aranyat szerez a játékokon. Nagy kockázatot azért ezzel nem vállalnak...

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


