A labdarúgó Európa-bajnokság mérkőzéseit kísérő óriási érdeklődésnek köszönhetően a kereskedelmileg fontos 18-49 évesek körében a közszolgálati csatornának sikerült megelőzni a két országos kereskedelmi adót - írja a Napi Gazdaság.
A sportesemény döntőjét a felmérések szerint 2,1 millióan nézték vasárnap este az otthoni készülékek előtt, a sörözőkben és a kivetítők előtt ülők számát csak megbecsülni lehet. Legalább egy percre 3,8 millióan néztek bele a döntőbe, ezen kívül a német-török és a spanyol-olasz összecsapás is sokak tekintetét szegezte a képernyőkhöz.
A közvetítések pénzügyi mérlege egyelőre még nem látott napvilágot, de a korábbi források szerinti egymilliárd forintos jogdíjat nem biztos, hogy ellensúlyozták a reklámbevételek. Az MTV képviselője a bajnokság előtt a reklámblokkok tervezettnél magasabb előértékesítéséről számolt be, de nem tudni, hogy miként alakultak a számok az Eb alatt.
A csatorna már a pekingi olimpiára koncentrál, hasonlóan magas nézettségre számítanak, mint amekkorát a kontinensviadalon mértek. A konkurencia szerint az időeltolódás miatt az olimpia csak kisebb hatással lesz a nézettségükre, mint az Eb.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


