Míg Nyugat-Európában már bevált stratégia az 50 évesnél idősebb korosztály vásárlóerejére építeni, addig a hazai fogyasztói piac alig szólítja meg az ezüstkorúakat, továbbra is a 18-49-es célcsoport van fókuszban - írja a Népszabadság.
A közelmúltban megrendezett 50+ marketingkonferencián kiemelésre került, hogy a társadalom folyamatosan öregszik, a magyarok több mint harmada, 3,6 millió ember idősebb 50 évesnél. Ennek ellenére alig látni ennek a korosztálynak szóló hirdetéseket. (100 megvizsgált reklámból mindössze 6-ban szerepelt 50 évnél idősebb ember.)
A konferencián felszólaló szakértők szerint bármilyen termékkategóriát meg lehetne nyitni az 50 év felettieknek, mivel néhány cikk kivételével ugyanazokat fogyasztják, mint bárki más.
Ezzel szemben a piac irányítói olyan előítélettel rendelkeznek az idősebb korosztályról, miszerint ők konzervatívok, merevek, képtelenek a változtatásra, félnek az internettől és a bankkártya használatától és nem költenek semmire.
Az előadásokból kiderült, hogy már nem lehet figyelmen kívül hagyni az 50 év feletti fogyasztókat, messze vannak még azonban azok a kampánystratégiák, melyekben ez a korosztály a 18-49-hez hasonló figyelmet kaphat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.