Befizetetlen számlák: amikor a szolgáltató hibázik

Pénzcentrum
2008. április 1. 09:30

A Magyar Telekom Nyrt. nyomdai hibás csekkeket postázott az előfizetőinek, a csekkekről könnyen lejön a festék és nem állapítható meg egyértelműen a befizető és a fizetendő összeg. A budapesti postahivatalokban dolgozói jelezték a vezetés felé a hibát, akik úgy döntöttek, hogy a későbbi problémák elkerülése érdekében nem fogadják el a hibás csekkeket - írja a Népszabadság.


Több előfizető gond nélkül befizette a számlát, ezért a szolgáltató nem mindenkinek postázott új csekket. A hibával érintett ügyfelek esetében a szolgáltató két héttel meghosszabbította a befizetési határidőt. Jól jártak, akik csoportos beszedési megbízással fizetnek, ők semmit sem érzékeltek a problémából.
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?