Az üzleten kívüli kereskedelmet folytató vállalkozások vásárlói, ha a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban szeretnének panaszt tenni, jelenleg még hátrányban vannak azokkal szemben, akik az üzleteket választják - írja a Világgazdaság.
Az áldatlan állapotokat várhatóan egy kormányrendelet-módosítás számolja majd fel, amely a kereskedelmi törvényben foglaltakhoz hasonlóan szabályozza majd az üzleten kívüli kereskedelmet folytató kereskedőkre vonatkozó panasz-ügyintézési eljárást.
A tervezet szerint a kereskedőnek a fogyasztó írásbeli panaszát a beérkezéstől számított 30 napon belül indoklással együtt kell megválaszolnia. De szeretnék nagyobb teret szorítani az elektromos panasztétel lehetőségének is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


