A T-Mobile korábbi bejelentésével összhangban az előírt szeptember végi időpontnál korábban, már augusztus 29-étől automatikusan, regisztráció nélkül biztosítja az Európai Unió országaiban érvényes új, alacsonyabb roaming díjakat.
A legnagyobb hazai mobilcég ügyfeleinek tehát nem szükséges az új tarifákra vonatkozó igényüket jelezniük, augusztus végétől enélkül is olcsóbban mobilozhatnak az EU tagállamaiban. A díjcsökkentés a jelenleg Világjáró díjcsomagot használó, illetve Domino roaming díjakkal telefonáló T-Mobile-osokat, azaz az ügyfelek jelentős részét érinti. Az új eurotarifát a speciális barangolási díjszabást vagy csomagot, például a World Class tarifacsomagot használó ügyfelek díjcsomag-váltás esetén vehetik igénybe.
Mint ismeretes, az Európai Parlament és a Tanács 2007. június 30-án hatályba lépett 717/2007/EK rendelete értelmében szeptember végétől az EU egész területén egységes roaming díjakat vezetett be. A rendeletnek megfelelően a T-Mobile előfizetőknek a híváskezdeményezés díja bruttó 144 Ft/perc, és a hívásfogadás díja bruttó 70,80 Ft/perc.
"Ügyfeleink ötöde mobilozik külföldön is, a roaming díjcsökkentés elsősorban számukra kedvező. Bízunk abban, hogy az eurotarifa bevezetésének köszönhetően külföldre utazó előfizetőink bátrabban mobiloznak majd" - hangsúlyozta a bejelentés kapcsán Winkler János, a T-Mobile vezetője.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


