193 milliárd forintos forgalommal zárta a 2006-os évet az Auchan Magyarország Kft., amely nagyjából 4,1 százalékkal haladja meg az előző évben tapasztaltat. Ez tehát infláció közeli forgalomnövekedést jelent - olvasható a Napi Gazdaságban.
Jean Paul Filliat vezérigazgató véleménye szerint ma Magyarországon az infláció körüli növekedés jellemző a piacra. A verseny következtében a hipermarketek árrése folyamatosan szűkül, emellett a fogyasztók érezhető módon fogják vissza vásárlásaikat, rendszerint az első áras, azaz a legolcsóbb termékeket választják.
Ez ugyan darabszámban növekedést jelent, azonban a forgalomban csupán enyhe emelkedésként jelentkezik. 2007-ben a vezérigazgató a megszorítások ellenére 7 százalékos növekedést vár, így tehát nem várható visszaesés.
Az idei évben a benzinértékesítéssel együtt 200 milliárd forint fölé emelkedett a cég bruttó forgalma, a tervek szerint tovább bővítik a benzinkúthálózatot. Az Auchan Magyarország jelenleg az ingatlanbefektetésekre koncentrál, emellett folytatja az erős befektetési stratégiát a hazai kertészeti szegmensben, már két áruházában is megjelent a Bauhaus, s a meglévő területekre további öt "kategóriagyilkost" kíván behozni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.