Sikeres évet zárt 2006-ban a Kékkúti Ásványvíz Zrt.; mind a Theodora ásványvizeket, mind a Nestlé Aquarel forrásvizet erős növekedés jellemezte. Az ásványvíz palackozó és forgalmazó cég piaci részesedését jelentős mértékben növelte, valamint megerősítette piacvezető pozícióját, amelyet már 3 éve töretlenül tart. Az eredményes év folytatásaként a Társaság új, ízesített termékekkel és a Theodora márka megújított kommunikációjával kezdi meg a szezont.
A tavaly 8,5 milliárd forint forgalmat elérő Kékkúti Ásványvíz Zrt volumenben 15,3 százalékos, értékben 22,5 százalékos piaci részesedést ért el. A Theodora értékesítése 2006-ban 32 százalékkal, míg a Nestlé Aquarel értékesítése 48 százalékkal nőtt. (ACNilsen kumulált 2006 kiskereskedelmi index literben)
A vezérigazgató Jean-Philippe Lebon meglátása szerint a magyar ásványvízpiac olyan mértékben növekszik, hogy a jelenlegi 75-80 literes egy főre eső évi fogyasztás 100 literre emelkedhet néhány éven belül.
A fokozott ásványvízfogyasztás 2007 első felére is jellemző volt; a Kékkúti Ásványvíz Zrt. legerősebb terméke, a Theodora 11,5%-os mennyiségi piaci részesedéssel, valamint 15,7%-os értékbeli részesedéssel zárta februárt - derül ki az ACNielsen piackutató adataiból (ACNilsen 2007 februári kiskereskedelmi index literben). A portfolió másik terméke, a Nestlé Aquarel forrásvíz mennyiségben az eladások 6,1%-át, értékben 7,1%-át hozta. Az év második hónapjában a Kékkúti Ásványvíz Zrt. összességében magáénak tudhatja a magyar ásványvízpiac 18,1%-át, értékben pedig csaknem a teljes eladások negyedét (23,7%).
"Egyre többen érdeklődnek az egészségesebb italok iránt; akik régen a szénsavas üdítőkre esküdtek, ma már szép számmal inkább természetes ásványvizet emelnek le a polcról. Választani pedig nem könnyű: zsúfolásig megtelt a piac. Mi úgy látjuk, és az eredményeink is ezt bizonyítják: a márkák versenyében az lesz dobogós, aki értéket kínál a palackban." - elemezte a helyzetet Jean-Philippe Lebon, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. vezérigazgatója. Ilyen értéknek tartja a cég Káli-medencéből származó vizeinek megbízható minőségét specifikus ásványianyag-tartalmát és kedvelt ízét.
Íz terén áprilistól újdonságot is kínál a cég. Az idei szezonra 3 új terméket vezetnek be: Theodora szénsavmentes citrom-grapefruit ízű üdítőitalt, Theodora alma-körte ízű szénsavas üdítőitalt, valamint a kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett eperízű Nestlé Aquarel üdítőitalt. Az új ízesített Theodora termékek 1 literes kiszerelésben, a Nestlé Aquarel pedig 0,33 l kiszerelésben idén áprilistól kerülnek majd a boltok polcaira.
"Az ízesített vizek piaca ugyan méretben még kicsi, azonban a növekedés legfőbb mozgatórugójának bizonyulhat hazánkban is, az európai trendnek megfelelően" - tette hozzá a vezérigazgató.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 719 484 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 142 416 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Theodora márka áprilisban induló kommunikációjában a víz specifikusságát adó ásványi anyag összetételen túl az érzelmek kapják a fő szerepet. Az új szlogen: "Theodora, meríts az életből" - is ezt erősíti.
Az innováció fontossága mellett a Társaság célja, hogy továbbra is megtartsa piacvezető pozícióját 2007 során, illetve az eladási volumen 15 százalékos növelése is szerepel a tervekben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


