A tavalyi akció sikerein felbuzdulva, az idén is razziát tart a BKV. Tavaly az akció, naponta nyolcmillió forint pluszbevételt hozott a társaságnak.
A mintegy 450 ellenőr jelenléte azonban mostantól megszokott látvány lesz, ám azt, hogy hol, mikor és mennyi felügyel majd, egyelőre nem lehet pontosan tudni. A BKV-nál ugyanis naponta, hetente értékelik majd az eredményeket, és azoktól teszik függővé a további intézkedéseket - írja a Népszabadság.
A szigorítást elsősorban a fizető utasok érdekében állandósítja a cég, s az intézkedéstől azt remélik, jelentősen csökken a bliccelők száma. Becslések szerint majdnem minden harmadik BKV-utas nem fizet a szolgáltatásért, s ezzel évente mintegy 10 milliárd forint kárt okoznak a cégnek.
Ha az akció sikeres lesz, akkor elképzelhető, hogy még több ellenőrt vetnek be. Ehhez viszont újakat kell majd felvenni, alkalmazásuk költségét a pluszbevételből kívánja biztosítani a cég.
Az intézkedés már része annak az úgynevezett utasbarát módszernek, amelynek kidolgozására száz napot adott az új BKV-vezérigazgatónak a főpolgármester. A határidő március végén, április elején lejár, s úgy tudjuk, a számos pontot érintő stratégia akkorra a városvezetők asztalán lesz.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


