Újabb egységet nyitott Budapesten az Euronics elektronikai áruházlánc, és jövőre további 4 áruház átadását tervezik, így összesen 7 egységből állhat a fővárosi hálózat. Az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz 6 éve csatlakozott cég országszerte már 138 boltot üzemeltet.
Az Euronics stratégiája szerint ott erős, ahol a nagy alapterületű áruházakat üzemeltető multik nem tudnak hatékonyan működni. A társaság üzleteinek 70%-a a 40 ezer fősnél kisebb lélekszámú településeken található.
A legfrissebb kutatások szerint a hálózat neve a Media Markt után a második legismertebb a hazai piacon. Az Euronics a januártól augusztusig terjedő időszakban a nagy háztartási gépek piacán 25, a szórakoztató elektronikában 16%-os részesedést ért el.
A cég nettó árbevétele 2004-ben 41 milliárd Ft volt, tavaly már 47 milliárdot tett ki, idén pedig elérheti az 55 milliárdos szintet.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


