Október 16-án debütál az Achuan mobiltelefon hálózat, így most már telefonálás közben is élvezhetjük majd a földön járó árakat, persze nem mi magyarok, hanem francia társaink, de remélhetőleg ha kint beválik a csodafegyver, hozzánk is eljuthatnak majd az alacsony percdíjak.
A magántulajdonban lévő francia áruházlánc már így is 1 millió szerződést köt évente, amikor a három nagy hazai szolgáltató: a France Telecom's Orange, a Vivendi és Vodafone Group tulajdonában lévő SFR és a Bouygues Telecom számára végez értékesítést.
Az Auchan nem titkolt célja, hogy 2007 végére vezető mobil szolgáltatóvá váljon a francia piacon, azt is remélve, hogy az új szolgáltatás új vásárlókat fog a boltokba vonzani. A vállalatvezetés szerint ha ezen cél elérését 300,000 felhasználó jelenti, akkor háromszázezerrel, ha 500,000 akkor 500 ezerrel.
A francia kiskereskedő piacra lépése tükrözi a francia mobiltelefonos szolgáltatásokat szabályozó szerv, az Arcep azon törekvését, hogy a fogyasztók érdekében a piaci versenyt fokozza. Főként ezért kötelezte a három nagy szolgáltatót arra, hogy bizonyos díj ellenében hozzáférést adjon harmadik félnek az általa kiépített hálózathoz.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


