A francia szupermarket-hálózat, az Auchan is belép a mobilpiacra virtuális szolgáltatóként Franciaországban, melyhez a Vivendi Universal SFR hálózatát veszi igénybe.
A szabályozás értelmében a hálózattal rendelkező szolgáltatóknak meghatározott díj ellenében engedélyezniük kell a hálózat használatát a piacralépőknek, akik így tulajdonképpen virtuális (saját infrastruktúra nélküli) szolgáltatók lesznek.
A piacra lépő vállalat, ebben az esetben az Auchan a saját márkájában rejlő értékeket próbálhatja meg kiaknázni a piacon. A koncepció nem egyedi, a Tesco is hasonlóval próbálkozik, a legtöbben ugyanis márkanevéről az olcsóságra asszociálnak, ami jól jön egy ilyen éles árbersennyel jellemezhető szegmensben.
A francia mobilpiac egyébként egyike a legkevésbé kompetitív piacoknak, a fogyasztók így mindenképpen profitálhatnak az új szereplők belépéséből. A francia szabályozó hatóság szerint jelenleg már 9 virtuális szolgáltató működik az országban.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


