Az Európai Turisztikai Bizottság legfrissebb elemzése szerint a 16-35 évesek alkotta egyszemélyes háztartások mind tehetősebbé válnak, így egyre gyakrabban jelennek meg vevőként az utazási piacon is. Ezen réteg rendelkezésre álló szabadideje ugyanakkor rövidül, összességében tehát a mainál rövidebb utak népszerűsége nőhet a jövőben - írja a Világgazdaság.
Az idősödő korosztály elsősorban az egészségturizmus számára kecsegtet többletkereslettel, míg a fiatalok a hagyományos városnéző vagy tengerparti utak helyett egyre szívesebben választják az aktív pihenést.
A nagyobb jövedelműeknél a szabadidő csökkenése az all inclusive szolgáltatások keresletét befolyásolhatja jótékonyan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


