Újabb adatkiadási botrány tört ki az Egyesült Államokban, a Google után most az AOL-on van a sor. A vállalatot pénteken perelték be azzal az indokkal, hogy a társaság adatbázisai interneten keresztül szabadon elérhetővé voltak az idén júniusban.
Az érintett adatbázisban 650,000 ügyfél személyes adatait tartalmazta. Bár a az adatok névtelenek voltak, a felperes szerint elégséges adat áll rendelkezésre ahhoz, hogy azok alapján be lehessen azonosítani a pórul járt felhasználókat. Emellett nem tartják elégségesnek a vállalat részéről történt intézkedéseket sem, bár két alkalmazottat elbocsátottak és a technológiai vezetője beadta a lemondását.
A vádiratban az adatvédelmi törvény megsértésével és csalárd, megtévesztő üzleti gyakorlat folytatásával vádolják a céget, amelynek, ha a felperes nyer 5,000 dollár értékű kártérítést kell majd fizetnie mind a 650,000 érintettnek.
Az AOL jogi képviselője egyelőre nem kommentálta az eseményeket, de az biztos, hogy Szövetségi Kereskedelmi Kamara részéről is további büntetésre számíthat a vállalat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


