Az AC Nielsen Piackutató adatai szerint lassulás látható a diszkontok terjeszkedésében: míg ugyanis tavaly 48 egységgel bővült a teljes szegmens, addig az idei év első hét hónapjában összesen 17 egység jött létre.
A diszkontcsatorna piaci részesedése így is fokozatosan növekszik, elsősorban az olyan nagyforgalmú termékcsoportokban magas a diszkontok piaci szelete, mint például az ásványvíz, sajt, sör, étolaj és csokoládé.
Vannak azonban olyan területek, ahol a diszkontok nem tudnak kimagasló eredményeket elérni, ilyen például az alkoholtartalmú üdítőitalok és a jeges teák szegmense.
A kereskedelmi márkás termékek terültén töretlen a fellendülés: a diszkontforgalomban 2004 júniusa és 2005 júniusa között 27% jutott ezekre, míg az utóbbi évben ez az arány 43%-ra emelkedett.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.