Eladta a Proximus nevű belga mobilcégben lévő 25%-os részesedését a Vodafone a Belgacomnak 2 milliárd euróért, ezzel a mobilóriás gyakorlatilag kilépett a piacról.
Az ügylet teljes mértékben beleilleszkedik a Vodafone stratégiájába, mely szerint a cég kivonul azon piacokról, melyek nem kecsegtetnek hosszabb távú növekedési lehetőségekkel. A japán egységétől tavaly 8.9 milliárd fontért vált meg a mobilcég.
A Belgacom a tranzakcióval korábbi 75%-os szeletét 100%-osra tornázta fel a Proximusban, mely Belgium piacvezető szolgáltatója több mint 4 millió ügyféllel és 48%-os piaci részesedéssel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


