Egy magánkézben lévő amerikai vállalat, a Fizzy Fruit vállalta, hogy termékeivel az egészséges életmódot reklámozza és terjeszti, így nem csoda, hogy a cég igazgatói elhatározták, hogy a kampány még effektívebbé tételéhez egy filmes produkcióhoz adják a nevüket. A választás pedig egy 2007-ben megjelenő Disney animációs filmre esett.
Egy magánkézben lévő amerikai vállalat, a Fizzy Fruit vállalta, hogy termékeivel az egészséges életmódot reklámozza és terjeszti, így nem csoda, hogy a cég igazgatói elhatározták, hogy a kampány még effektívebbé tételéhez egy filmes produkcióhoz adják a nevüket. A választás pedig egy 2007-ben megjelenő Disney animációs filmre esett.
A Disney 2007-ben dobja piacra legújabb termékét, a "Meet the Robinsons" c. rajzfilmet, melynek támogatója a Fizzy Fruit lesz. Az egészséges életmódot hirdető vállalat a reklám és promóció terén próbál majd még több 'hívet' magához csalogatni.
A cég az egészséges ebéd fogalmát szerette volna meghonosítani a hamburgerek országában, így 2005 decemberében el is indította kampányát. Egy általános iskolában ők szervezték meg a gyermekek étkeztetését, és azóta számos iskola követi a 'fehér holló' példáját. A kampány olyannyira sikeresnek mondható, hogy nemsokára már a szupermarketekben is lehet majd ezeket az ebédeket kapni.
A Fizzy Food termékei nem tartalmaznak tartósító szereket és hozzáadott cukrot, és a különleges eljárásoknak köszönhetően az ételek megőrzik természetes rostjaikat és a vitaminokat, így olyan tápértékkel rendelkeznek, mintha friss gyümölcsöt ennénk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hitelfelvétel 2025-ben: mire figyelnek leginkább a magyarok?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
-
Az OTP Bank elkötelezett a digitális fejlesztések támogatása mellett (x)
Új, online gyorsan és kényelmesen igényelhető hitelterméket vezetett be az OTP Bank kisvállalkozói ügyfelei számára
-
Jön a nyári kupondömping a SPAR-nál! (x)
Több száz termék akár féláron – indul a SPAR nyári kuponakciója! Júliusban visszatérnek a SPAR kuponnapok, ahol nemcsak a strandtáskád, hanem a bevásárlókosarad is tele lehet kedvezményekkel!
-
Digitális vállalkozói számla a BinX-től (x)
Gyors, modern és ügyfélbarát vállalati számlaszolgáltatást kínál a hazai neobank, a BinX, sőt a tranzakciós illetéket sem hárítja át ügyfeleire.


