23 °C Budapest

Moziban popcornt? Tedd csak le! Ezt próbáld ki inkább...

Pénzcentrum
2006. augusztus 14. 05:30

Egy magánkézben lévő amerikai vállalat, a Fizzy Fruit vállalta, hogy termékeivel az egészséges életmódot reklámozza és terjeszti, így nem csoda, hogy a cég igazgatói elhatározták, hogy a kampány még effektívebbé tételéhez egy filmes produkcióhoz adják a nevüket. A választás pedig egy 2007-ben megjelenő Disney animációs filmre esett.

Egy magánkézben lévő amerikai vállalat, a Fizzy Fruit vállalta, hogy termékeivel az egészséges életmódot reklámozza és terjeszti, így nem csoda, hogy a cég igazgatói elhatározták, hogy a kampány még effektívebbé tételéhez egy filmes produkcióhoz adják a nevüket. A választás pedig egy 2007-ben megjelenő Disney animációs filmre esett.

A Disney 2007-ben dobja piacra legújabb termékét, a "Meet the Robinsons" c. rajzfilmet, melynek támogatója a Fizzy Fruit lesz. Az egészséges életmódot hirdető vállalat a reklám és promóció terén próbál majd még több 'hívet' magához csalogatni.

A cég az egészséges ebéd fogalmát szerette volna meghonosítani a hamburgerek országában, így 2005 decemberében el is indította kampányát. Egy általános iskolában ők szervezték meg a gyermekek étkeztetését, és azóta számos iskola követi a 'fehér holló' példáját. A kampány olyannyira sikeresnek mondható, hogy nemsokára már a szupermarketekben is lehet majd ezeket az ebédeket kapni.

A Fizzy Food termékei nem tartalmaznak tartósító szereket és hozzáadott cukrot, és a különleges eljárásoknak köszönhetően az ételek megőrzik természetes rostjaikat és a vitaminokat, így olyan tápértékkel rendelkeznek, mintha friss gyümölcsöt ennénk.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 16. hétfő
Jusztin
25. hét
EZT OLVASTAD MÁR?