A hétvégén két jeles sportesemény, a Forma-1 magyarországi nagydíja és az úszó Európa-bajnokság versenyei is lezárultak, több milliárd forintos reklámbevételt szerezve a rendezőknek a három napos, illetve 2 hetes versenyidő alatt.
A mogyoródi autóversenyre 184 ezer néző látogatott el a három nap alatt, ami ugyan körülbelül 30 ezerrel kevesebb, mint a tavalyi létszám, viszont a bevétel jócskán meghaladta a 2005-ös évit. Az előző évben ugyanis a Hungaroring Sport Zrt. marketing stratégiájának köszönhetően az állójegyeket jelképes összegért, mintegy 20 forintért lehetett megkapni. A rekord nézőszám így nem párosult egyenes arányos bevétel növekedéssel, sikerült elérni azonban azt, hogy a tavalyi 20 forintért jegyet váltók megkedveljék a versenyt, és idén is kilátogassanak a helyszínre.
Az úszó Európa bajnokság lelátói tömve voltak a két hetes versenysorozat alatt a magyar és külföldi szurkolókkal. A Széchy Tamás uszodakomplexumban a lelátók közel 90 százalékos kihasználtsága mellett mérhették össze az erejüket és tudásukat a hazai és nemzetközi mesterek.
Nemcsak az úszószámokat, de a műugrást és szinkronúszást is sokan követték figyelemmel, az is igaz azonban, hogy a szinkronúszást ingyenesen lehetett megtekinteni- olvashatjuk a Világgazdaságban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


