Az elmúlt évek folyamatainak eredményeként, a nemrégiben meghozott döntések nyomán nehéz helyzetbe került labdarúgócsapatot és szurkolóit a T-Mobile a bajban sem kívánja hirtelen magára hagyni. A kialakult helyzetből azonban a csapat, a sportszerető közönség és a támogatók által egyaránt elfogadható módon kiutat kell találni. Ezek a kérdések is napirenden voltak azon a csütörtöki találkozón, ahol
a T-Mobile és a Ferencváros vezetői megkezdték az egyeztetést a szponzoráció folytatásáról, annak feltételeiről.
Mindkét fél szándéka az, hogy a Ferencváros labdarúgó csapata a lehető leghamarabb mind sportszakmai, mind gazdasági tekintetben megnyugtató helyzetbe kerüljön.
A T-Mobile az egyeztetésen egyértelműen megfogalmazta elvárását, hogy a további támogatásért cserébe a Ferencváros dolgozzon ki tervet a jelen helyzetből történő kilábalásra, biztosítsa az átláthatóságot a működési és döntési folyamatok tekintetében.
A T-Mobile várja a Ferencváros válaszát és álláspontját, és ennek alapján hozza meg a szponzori szerződéssel kapcsolatos döntését.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


