A napokon belül kezdődő foci-vb csapatai közül a háromoroszlános gárda a szponzorok kedvence a Financial Times összeállítása szerint. Beckham a Real után válogatottját is az élre segítette, igaz egyelőre csak a marketing területén.
A listát böngészve feltűnhet, hogy míg Ronaldinho a Pepsi egyik reklámarca, addig válogatottját a legnagyobb konkurens, a Coca-Cola (is) szponzorálja, így meglehetősen oda kell figyelnie, mikor melyik palackból ihat vigyorogva.
Érdekes, hogy a címvédő Brazília Japánnal egy szinten szerepel és a Top10-ben csak három nem európai csapat szerepel.
A legnagyobb szponzorok között a sportszergyártók és az üdítőgyártók mellett megtalálhatjuk többek között az autó- és sörgyártókat is.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


