2006. február 1-jétől új vezérigazgató áll a Borsodi Sörgyár Zrt. élén. Derek Hopkins az InBev USA Központi Kereskedelmi Divíziójának alelnöki posztjáról érkezett Magyarországra. Kereskedelmi és vezetői tapasztalatokra az egyik legfejlettebb piacon, az Amerikai Egyesült Államokban tett szert, ahol 12 évig foglalkozott alkoholos italok kereskedelmi és marketing feladatainak irányításával. Hopkins az újszerű gondolkodásban és a kiválóan képzett, felkészült munkatársakban hisz, amely megalapozza a hosszú távú sikereket. Bognár Gyula, a cég korábbi vezetője a Borsodi Sörgyárnál eltöltött 30 év munkaviszonyt követően vonult vissza.
2006. február 1-jétől új vezérigazgató áll a Borsodi Sörgyár Zrt. élén. Derek Hopkins az InBev USA Központi Kereskedelmi Divíziójának alelnöki posztjáról érkezett Magyarországra. Kereskedelmi és vezetői tapasztalatokra az egyik legfejlettebb piacon, az Amerikai Egyesült Államokban tett szert, ahol 12 évig foglalkozott alkoholos italok kereskedelmi és marketing feladatainak irányításával. Hopkins az újszerű gondolkodásban és a kiválóan képzett, felkészült munkatársakban hisz, amely megalapozza a hosszú távú sikereket. Bognár Gyula, a cég korábbi vezetője a Borsodi Sörgyárnál eltöltött 30 év munkaviszonyt követően vonult vissza.
A texasi születésű Derek Hopkins 1991-ben szerzett üzleti diplomát a Texas Wesleyan University-n. Tanulmányai befejezését követően az alkoholos italok piacán helyezkedett el, majd másfél évet a Campbell Soup Company, öt és fél évet pedig a Diageo Guinness marketing menedzsereként töltött.
2001 nyarán került az InBev-hez (melynek neve az Ambev-vel 2004-ben történt egyesülés előtt Interbrew volt). Kezdetben marketing területen tevékenykedett, majd a cég USA Déli Kereskedelmi Divíziójának alelnöke lett, ahol 11 állam tartozott a felügyelete alá. Ezt a pozíciót 2004 szeptemberéig töltötte be. Ezután az InBev USA Központi Divíziójának alelnökévé nevezték ki, ahol az USA 13 közép-nyugati államának tevékenységét irányította. Ez a divízió a vállalat legnagyobb kereskedelmi divíziója, amely az amerikai volumen 25%-át adja.
Nős, feleségével február elején költözött Budapestre. Az új vezérigazgató első hetei a kollégák, valamint az idei kereskedelmi és marketing tervek, feladatok és lehetőségek részletes megismerésével teltek.
„Nemcsak kihívás, hanem megtiszteltetés is számomra, hogy a legnagyobb magyar sörgyárnál dolgozhatok, és egy ilyen erős piaci versenyben vezethetem a csapatomat. A magyarországi team remek munkát végzett, hiszen a Borsodi a legnépszerűbb márka és a legnagyobb részesedéssel rendelkező sörgyár. Örömömre szolgál, hogy ezzel a csapattal dolgozhatok, és együtt folytathatjuk a Bognár Gyula vezetése alatt elért sikereket. A fennálló versenyben ahhoz, hogy tovább építsük márkáinkat, piacvezetők maradhassunk, tovább kell fejlődnünk, és másként kell gondolkoznunk – az én szerepem, hogy ennek az élén álljak.”- nyilatkozta Derek Hopkins, a Borsodi Sörgyár Zrt. új vezérigazgatója.