Kreatív hirdetési ötlettel állt elő Londonban az IKEA, ám a célközönség egyáltalán nem elégedett, sőt!
A lakberendezési óriás új londoni áruháza közelében olyan óriásplakátokat helyezett el, melyek tetején életnagyságú próbababák ülnek, ezzel hirdetve, hogy a legközelebbi IKEA már innen látható.
A járókelők azonban nem találták viccesnek a reklámot, sokan ugyanis élő embernek vélték a babákat, így folyamatosan foglalkoztatták a segélyhívó vonalak munkatársait.
Az IKEA bocsánatot kért és eltávolítja a plakátokat, ám mint mondták, egyáltalán nem gondolták, hogy ötletük ekkora zűrt okoz. (Mfor)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


