Oláh Ágnessel, a Veolia Magyarország marketingvezetőjével beszélgettünk. Interjú.
Egyre több üzletben találkozhatunk decemberi ünnepekhez kapcsolódó szezonális kínálattal, alkalmi akciókkal. A fogyasztóvédelmi hatóság fokozott ellenőrzésre készül a plázák, hipermarketek, adventi vásárok árusainak körében - írja a Magyar Idők.
A következő hetekben elsősorban a nagy tömegeket vonzó kiskereskedelmi egységekben vegyülnek el a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) ellenőrei, hogy tetten érjék a 2015-ben jelentős hasznot ígérő, ünnepek előtti bevásárlási szezon trükkös kereskedőit.
A hatóság munkatársai az eladási árak megfelelő feltüntetésére, a vásárlói megkárosítások kiszűrésére, illetve az akciós ajánlatok valóságtartalmának ellenőrzésére fókuszálnak ebben az időszakban - tudta meg a lap az NFH-tól.
A razziák elsődlegesen a nagy áruházláncok üzleteire, hiper- és szupermarketekre, bevásárlóközpontokra koncentrálnak, de a próbavásárlásokat végző hatósági munkatársak jelen lesznek az adventi vásárokon és a piacokon is, vidéken és a fővárosban egyaránt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


