Egy friss országos kutatás szerint a hevített dohánytermékek mára stabil helyet foglalnak el a magyar lakosság fogyasztási szokásaiban.
Eddig csak kiadásuk volt a trafikosoknak, de mostanában a bevételi oldalon is egyre nagyobb összeget könyvelhetnek el - írja a Világgazdaság, amely szerint a jó üzlethelyiséget választó koncessziótulajdonosok napi félmillió forintos forgalomnak örülhetnek.
A lap szerint a trafikok még a kifutó készleteket árulják, a nagykereskedők még nem építették be az áraikba a 10 százalékos árrést, de a drágulás heteken belül bekövetkezhet. Ez 120-140 forintos árnövekedést eredményezhet.
A Világgazdaságnak Király Antal, a Trafikos Franchise Kft. vezetője azt mondta: a forgalom rövid időn belül a napi egymillió forint fölé is mehet, amikor az emberek már az italokat is a trafikokban fogják megvenni. Az olcsó sör elszipkázza majd a vevőket a kisboltoktól - tette hozzá.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


