Eltűnik a polcokról a Margitszigeti Kristályvíz, mert a Pepsi-csoporthoz tartozó magyar FÁÜ Zrt. januártól nem a Margitszigetről, hanem egy albertirsai kútból nyeri a vizet - értesült a kreativ.online. Berényi Attila, a cég marketingigazgatója a Napi Gazdaságnak úgy fogalmazott: inkább megváltozik a termék neve
A marketingingazgató a váltást két dologgal indokolta: egyfelől megváltozott a piaci igény, a fogyasztók alacsonyabb ásványianyag-tartalmú termékeket keresnek, másfelől pedig a margitszigeti telephely a műemlék jellege miatt már nem volt bővíthető. A Kristályvizet, mint márkát azonban szeretnék továbbvinni. A palackozó bezárása 31 munkahelyet érint.

A Pepsi az új vízmárkát, megőrizve a Kristályvíz 100 éves múltra visszatekintő értékét, a felső kategóriába igyekszik pozícionálni. Ez a termék is eldobható palackban lesz kapható.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


