A termelők szerint egyértelműen gazdasági célok állnak a Négy Mancs osztrák szervezetének újabb lejárató kampánya mögött. Igaz, bizonyítékokkal nem tudják alátámasztani állításukat -írja a Napi Gazdaság.
Nyugati szomszédainknál állat- és fogyasztóvédő szervezetek bírálják az osztrák kereskedelmet, amiért dömpingáron "vitatott minőségű" magyar libahúst forgalmaz.
Bárány László, a Baromfi Terméktanács elnöke úgy véli: a magyar libahús elleni újabb kampánynak egyetlen célja, hogy a korábbi akciók által már megroppantott, egyébként pedig a baromfiipar legjövedelmezőbb ágának számító magyar kacsa- és lúdtermelést olcsón lehessen felvásárolni.
Az elnök szerint azonban a szakmai érdekvédelmi szervezet nem elég tőkeerős ahhoz, hogy külföldön pereskedjen, ezért a kormány határozott fellépését várják az ügyben.
Az idén egyébként mintegy 20 százalékkal csökkent a májlibatermelés és némiképp a húslibatartás is. Ebben az állatvédők tavalyi akciója mellett a válság hatása is benne van: az őszi, karácsonyig tartó értékesítési szezon és a Márton-naphoz kötődő hagyományok sem lendítettek érezhetően a helyzeten.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


