17 éves története során első alkalommal haladták meg az 1 milliárd fontos álomhatárt az angol Premier League mérkőzések közvetítési jogainak értékesítéséből származó bevételek. Az elitliga szembeszállt a válsággal, amit a bevételek évi 6 %-os emelkedése is bizonyít.
A legtöbb pénzt, 51,5 millió fontot a bajnok Manchester United kapta, őket követi a Debrecen Bajnokok Ligája ellenfele, a Liverpool 50,3 millió fonttal. A harmadik helyen a Chelsea végzett 47,7 millió fonttal, de még a sort záró Middlesbrough is 30,9 millió fonttal lett gazdagabb.

Gera Zoltán csapata, a Fulham a kilencedik helyen zárt 40,1 millió fonttal, míg a korábbi kenyéradója a West Brom az utolsó előtti helyen szerénykedik 31,1 millió fonttal. Az egyes kluboknak járó összegeket aszerint osztották el, hogy az adott csapat hányszor került képernyőre és hányadik helyen végzett a tabellán.
A televíziós jogokat a 2007 és 2010 közötti három szezonra 2,7 milliárd fontért értékesítették, a következő évekre vonatkozóan azonban tovább emelkedhet ez az összeg. Szakértők szerint a Premier League sem immunis a válságra, de nincs még egy olyan műsor a világon, amely hétről-hétre ennyi embert vonzana a képernyők elé.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


