A Kelenföldi és Keleti pályaudvar közötti 4-es metró szakasz 353 milliárd forintba kerül, ebből 200-250 milliárd lehet az uniós támogatás. Az biztos, hogy ebből 60 milliárd forintnyi euró már elúszott: az EU tizenegy szerződésnél hiányolta a nyílt tendereztetést, és azok ellenértékét nem fizeti ki.
Hatvanmilliárd forinttal is kevesebb lehet a Brüsszeltől a 4-es metró építéséhez várt támogatás - értesült a Népszabadság. 11-et tart szabálytalannak az EU a 4-es metróhoz kapcsolódva köttetett mintegy ötven, közbeszerzéses szerződés közül. A szabálytalannak minősített tenderek ugyanis meghívásosak voltak, márpedig ez a fajta közbeszerzés az EU szerint indokolatlanul szűkíti a versenyt.
Az NFÜ a szerződések értékét - azaz a hatvanmilliárd forintot - az unióhoz benyújtott támogatási kérelemből kivenné, mert így lehetne csökkenteni annak kockázatát, hogy a vitatott közbeszerzések miatt Budapestnek esetleg vissza kelljen fizetnie a támogatás egy részét. A hiányzó hatvanmilliárdot így hazai forrásból, a fővárosi önkormányzat költségvetéséből vagy az államkasszából kellene pótolni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ


