19 °C Budapest

Hírnév egy év alatt? Félrelőttek a magyar menedzserek...

Pénzcentrum
2008. szeptember 29. 08:30

A magyar cégvezetők átlagosan 51%-ra becsülik a hírnév hozzájárulását a vállalat értékéhez, mely alacsonyabb érték a Weber Shandwick által mért 63%-os nemzetközi átlagnál.

A Weber Shandwick, a Figyelő és a Szonda Ipsos közreműködésével készített felmérés szerint a magyarországi cégvezetők 96%-a fontosnak, illetve nagyon fontosnak tartja, hogy egy cégnek milyen a reputációja.

A magyar cégvezetők a jelek szerint nem tanulnak a korábbi rossz tapasztalatokból: miközben csaknem kétharmaduk nyilatkozott úgy, hogy vállalata életében már megtapasztalta a hírnévromlást, addig 29%-uk számít 2 éven belül hírnévromlásra - írja a Napi.

Míg a világ vállalatainak vezetői Európában, Észak-Amerikában és Ázsiában egyaránt mintegy 3,5 évre teszik a hírnév visszaszerzéséhez szükséges időt, addig az átlagos magyar cégvezető szerint ehhez 11,3 hónap is elegendő.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 14. szerda
Bonifác
20. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. május 14. 07:01