A magyar cégvezetők átlagosan 51%-ra becsülik a hírnév hozzájárulását a vállalat értékéhez, mely alacsonyabb érték a Weber Shandwick által mért 63%-os nemzetközi átlagnál.
A Weber Shandwick, a Figyelő és a Szonda Ipsos közreműködésével készített felmérés szerint a magyarországi cégvezetők 96%-a fontosnak, illetve nagyon fontosnak tartja, hogy egy cégnek milyen a reputációja.
A magyar cégvezetők a jelek szerint nem tanulnak a korábbi rossz tapasztalatokból: miközben csaknem kétharmaduk nyilatkozott úgy, hogy vállalata életében már megtapasztalta a hírnévromlást, addig 29%-uk számít 2 éven belül hírnévromlásra - írja a Napi.
Míg a világ vállalatainak vezetői Európában, Észak-Amerikában és Ázsiában egyaránt mintegy 3,5 évre teszik a hírnév visszaszerzéséhez szükséges időt, addig az átlagos magyar cégvezető szerint ehhez 11,3 hónap is elegendő.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.