A magyar cégvezetők átlagosan 51%-ra becsülik a hírnév hozzájárulását a vállalat értékéhez, mely alacsonyabb érték a Weber Shandwick által mért 63%-os nemzetközi átlagnál.
A Weber Shandwick, a Figyelő és a Szonda Ipsos közreműködésével készített felmérés szerint a magyarországi cégvezetők 96%-a fontosnak, illetve nagyon fontosnak tartja, hogy egy cégnek milyen a reputációja.
A magyar cégvezetők a jelek szerint nem tanulnak a korábbi rossz tapasztalatokból: miközben csaknem kétharmaduk nyilatkozott úgy, hogy vállalata életében már megtapasztalta a hírnévromlást, addig 29%-uk számít 2 éven belül hírnévromlásra - írja a Napi.
Míg a világ vállalatainak vezetői Európában, Észak-Amerikában és Ázsiában egyaránt mintegy 3,5 évre teszik a hírnév visszaszerzéséhez szükséges időt, addig az átlagos magyar cégvezető szerint ehhez 11,3 hónap is elegendő.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


