A Balaton márkanevet birtokló amerikai Kraft Foods értékesítette a Balaton márkát, mert a versenyhelyzet fennmaradása érdekében az Európai Bizottság csak ezzel a feltétellel járult hozzá, hogy bekebelezzék a francia Danone társaság Danone Biscuits nevű keksz-snack-gabonapehely üzletágat - írja a Napi Gazdaság.
A vevő a Nestlé Hungária Kft., de a szerződés érvényességéhez még a versenyhatóság jóváhagyása szükséges. Hazánkban a Kraft Foods forgalmazza az olyan közkedvelt csokoládékat, mint a Sport, a Kapucíner, a Szamba, a Lottó, vagy a Piros Mogyorós. A Balatont a Danone Biscuits gyártja, ezért az összefonódások elkerülése érdekében szükséges a jóváhagyás.
A vételárat nem hozták nyilvánosságra, a 30 éves Balaton szelet magyar nemzeti márkává vált. A szerződő felek bérgyártási szerződést kötöttek, ami az átállásig biztosítja a termelés folyamatosságát. A vevő 4 gyárral és több mint ezer alkalmazottal rendelkezik, árbevétele az elmúlt évben meghaladta a 83 milliárd forintot.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


