Folytatja terjeszkedését a Praktiker a régióban, és további 2-3 áruház megnyitását tervezi Magyarországon is. A barkácsáruház-lánc november végén nyitja meg első áruházát Ukrajnában, a következő célország Albánia lehet.
A megszorító intézkedések kedvezőtlen hatása ellenére 2-3 új áruház megnyitását tervezi Magyarországon az elkövetkező években a 17 hazai üzlettel rendelkező Praktiker. A német barkácsáruház-lánc vezetése optimista, így a Praktiker teljesíteni kívánja a 2007-es bevételi célkitűzéseit is annak ellenére, hogy a tapasztalatok szerint a magyar vásárlók az idei esztendő első felében felélték tartalékaikat, és jelentősen csökkent a vásárlási kedv. A Praktiker új szolgáltatások bevezetésével, a szortiment optimalizálásával, a különböző árkategóriákban a legkedvezőbb ár-érték arány kialakításával kívánja felvenni a harcot a kedvezőtlen környezeti hatásokkal. A Praktiker a háztartási boltok, illetve az építőanyag telepek területén lát még piaci lehetőségeket Magyarországon, ezért elsősorban vidéki nagyvárosokban kíván megtelepülni.
A Praktiker konszern a napokban lép piacra a Magyarországgal szomszédos Ukrajnában, ahol november 29-én nyitja meg kapuit Donyeckben az első kék-sárga barkácsáruház 8400 négyzetméteres alapterületen. A Praktiker további telephelyek megnyitását tervezi 2008-ban többek között Kijevben és Lvovban. Ukrajnában még egyetlen más nemzetközi barkácslánc sem vetette meg lábát, holott Európa második legnagyobb államáról van szó, így a Praktiker joggal számíthat üzleti sikerekre.
A donyecki barkácsáruház megnyitása mellett a Praktiker konszern az idei év utolsó két hónapjában még három további üzletegységet nyit meg Romániában, Bulgáriában és Görögországban. Az összesen 15 új áruházat és nagyjából 100 millió eurós tervezett befektetési összeget magában foglaló növekedésével a Praktiker csoport terjeszkedése 2007-ben valószínűleg éves rekordot fog elérni. A nemzetközi terjeszkedési stratégia keretében a következő években legalább 20-20 új telephely megnyitása várható. A következő célország Albánia lehet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


