Tavaly a 15,7 milliárd dolláros online hirdetési piac negyedét szerezte meg a Google, ez a részarány azonban a jövőben visszaszorulhat, hiszen a legkedveltebb keresőt üzemeltető társaság lemaradóban van az innovatív hirdetési technológiák terén - írja a Napi.
Az internetezők a világhálón töltött idejükből mindössze átlagosan 5 percet fordítanak a keresésre, a többit pedig a különböző portálok böngészésével töltik. Az új hirdetési technológia annak nyomán jött létre, hogy a nagy cégek egyre többet tudhatnak meg a netezőkről, így akár személyre szabott reklámokkal is bombázhatják őket kedvenc oldalaikon.
A Yahoo az elmúlt évben 1,5 milliárd dollárt keresett ezekkel az ún. display hirdetésekkel, míg a Time Warner AOL 1,6 milliárdot kasszírozott ebből a forrásból.
A felhasználók szokásait cookie-fájlokkal szokás monitorozni, az így felhalmozott tudással pedig különböző modellek alapján jó eséllyel meg lehet mondani, mi lesz a netező következő lépése. Innen már csak egy lépés, hogy olyan hirdetést rakjanak a látogató elé, amire kíváncsi lehet.
Az AOL és a Microsoft is beszállt az új technológiába, a Google azonban szándékosan távol marad, mivel etikátlannak és manipulatívnak találja az újdonságot. A Google állítólag cookie-kat sem használ, kérdés, hogy nem vezet-e majd ez az elzárkózás lemaradáshoz.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.