A május 1-jei hosszú hétvége kiváló alkalom a pihenésre, azonban a szállodai árak gyakran megterhelőek lehetnek.
Hibázott a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), amikor nem szüntette meg a jegyvásárlás lehetőségét a jelenleg nem működő reptéri buszjáratra, ugyanakkor a 2013-2014-ben létrejött szerződési rendszer akadályozza a jogos igények kielégítését, ennek megváltoztatásán dolgoznak - reagált Draskovics Tibor, a BKK Zrt. igazgatósági elnöke Vitézy Dávidnak, a Budapest Fejlesztési Központ vezérigazgatójának levelére.
A BKK nyilvánosan elismerte, hogy hibázott, a hibáért felelős vezető emiatt már nem is dolgozik a társaságnál. A vezérigazgató pedig intézkedett, hogy hasonló hiba a jövőben ne forduljon elő. A jegyek árát a BKK visszatéríti - írta Draskovics Tibor levélben.
Vitézy Dávid vasárnap a közösségi oldalán tette közzé a Draskovics Tibornak írt levelét, amelyben az állt: a társaságnak díjfizetés nélkül, tizenöt napos átfutási idővel joga lett volna a 100E autóbusz - koronavírus-járvány miatti - leállítása után - vagy éppen előzetesen - a reptéri vonaljegyek költségmentes törlésére az automaták kínálatából.
- fogalmazott Vitézy Dávid, aki a 2013-ban a BKK akkori vezetőjeként aláírta a 300 új jegyautomata telepítésére és üzemeltetésére vonatkozó, a T-Systems Magyarországgal kötött megállapodást. Draskovics Tibor válaszlevelében azt írta, hogy a BKK számára előnytelenek a 2013-14-ben megkötött, a jegyértékesítő automaták üzemeltetésére vonatkozó szerződések.
Draskovics Tibor rámutatott, azonnali intézkedés, az "egy gombnyomás" helyett levelezésre és 15 napos várakozásra kényszerül a BKK még egy olyan egyszerűnek tűnő ügyben is, mint egy jegyfajta értékesítésének felfüggesztése.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


