A repülőgéptől való félelem leküzdésére számos hatékony módszer létezik, amelyek segíthetnek az utazási szorongás enyhítésében.
Elindult a nemzetközi vonatjegyek online értékesítése, az első úti cél Ausztria - közölte a MÁV csütörtökön a vállalat honlapján.
A tájékoztatás szerint a magyarországi jegyértékesítésben új szemléletet képviselő Start Ausztria jegyek célja, hogy a jegyváltást ne bonyolítsák az eltérő felhasználási feltételek, ne kelljen feltétlenül sorba állni a pénztáraknál, vagy a pályaudvari jegynyomtató automatáknál.
Az utasok a MÁV mobilalkalmazással tudják kiválasztani a számukra időben és árban megfelelő utazási lehetőséget, és azt akár néhány kattintással megvásárolhatják - írták a közleményben. A MÁV applikációban először csak a közvetlen vonattal elérhető célállomásokra nyílt meg a vásárlás lehetősége, várhatóan a decemberi menetrendváltástól bővül a választható állomások köre. A kedvezményes menetjegy kizárólag a rajta feltüntetett napon közlekedő határátlépő vonatra, valamint Ausztriában a csatlakozó vonatokon érvényes - írja a MÁV.
Közölték, a jegyvásárlás kényelmesebbé, környezetbarátabbá tétele érdekében a MÁV-Start elkötelezett az online felületek fejlesztése mellett. A MÁV-Start külföldi menetjegyek köre az ősz során előreláthatóan német, svájci, cseh, szlovák, lengyel, román, horvát és szlovén úticélokkal is bővülni fog. Ezek a teljes ausztriai kínálattal együtt az év végétől már nemcsak a mobilalkalmazásból, hanem a megújuló internetes értékesítési felületről is elérhetőek lesznek.
A MÁV applikációjából a bevezetése óta több mint 7,7 millió vonatjegyet vásároltak, 2019 decemberétől már bérletek is vásárolhatók az alkalmazáson keresztül, amelyből eddig 9 ezret értékesítettek. A MÁV applikáció 2020 első öt hónapjában az előző év azonos időszakának adataihoz képest megduplázta részesedését az eladott jegyekből és a bevételből is - tájékoztatott a vasúttársaság.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


