A lista élén Olaszország áll 27%-kal, ezt követi Nagy-Britannia (17%) és Spanyolország (13%).
Végeláthatatlan, kígyózó sorok és bizonytalan utasok toporogtak az utasfelvételi pult előtt vasárnap a Liszt Ferenc reptéren. Az ok a fapados légitársaságok Pénzcentrum által is megírt új poggyászkezelési szabályai.
A magyar utasok a hétvégén inkább órákkal hamarabb kimentek a reptérre - ahogy azt az RTL Híradója is bemutatta, mivel nem tudták, mire számítsanak az új szabályok bevezetése után. Jól tették, hiszen hosszú sorok várták őket, és a személyzet sem tudta még, mit is kezdjenek azokkal a kézipoggyász méretű csomagokkal, amiket mostantól nem lehet felvinni a gépre. A Fapadosinfo információiszerint a nagy sorállás kizárólag a Wizzair módosítása miatt alakult ki, akik a egyik napról a másikra módosítottáka csomagfeladást.
A Ryanairnél is változások várhatók
A Pénzcentrum múlt csütörtökön, augusztus 12-án írta meg, hogy egy éven belül másodszor módosítja a kézipoggyászokra vonatkozó szabályozását a Ryanair. Mostanáig két csomagot vitt el ingyenesen a légitársaság. Egy hátizsákméretű csomagot vihettünk fel magunkkal az utastérbe, egy gurulós kézipoggyászt (legfeljebb 58 literest) pedig a gépbe való beszállás előtt leadhattunk a kapunál, ezt a célállomáson a poggyászszalagon kaptuk vissza.
Amennyiben ennél nagyobb bőröndöt szeretnénk felvinni a gépre, azért már fizetnünk kell. Hat fontba (körülbelül 2200 forint) kerül majd, ha egy legfeljebb 10 kilós kézipoggyászt felvinnénk magunkkal a fedélzetre (ez az elsőbbségi beszállás ára), 8 fontba (2900 forint) pedig, ha feladnánk azt a gép gyomrába.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


