A május 1-jei hosszú hétvége kiváló alkalom a pihenésre, azonban a szállodai árak gyakran megterhelőek lehetnek.
A jövő év első negyedévében vezeti be a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a jegyek és bérletek biztonsági hőpapírra való nyomtatását, ekkortól a bérletpénztárak és az új jegykiadó automaták is ebben a formátumban adnak ki ilyen termékeket - közölte a BKK csütörtökön.
A kezdeti időszakban emiatt az szokásosnál tovább tarthat az ügyintézés. Ezt az utasok bevezetés előtti részletes tájékoztatásával és a többablakos, de egysoros sorban állási rendszer bevezetésével akarják csökkenteni - tudatták.
A BKK számításai szerint a helyben nyomtatás bevezetésével gyakorlatilag megszűnik az év végi selejtezés, amivel a BKK évente csaknem 50 millió forintot takaríthat meg. Hozzátették, hogy az elektronikus jegyrendszer bevezetéséig a hamisítások visszaszorításával további többletbevételhez juthatnak. A hőpapíros rendszer bevezetésének költsége pedig néhány hónapon belül megtérül.
A Fővárosi Közgyűlés csütörtöki ülésén fogadta el a hőpapírra való helyszíni nyomtatásról is szóló előterjesztést. Emiatt jelentősen változik az értékesítés folyamata. A bérleteken az igazolvány számát, valamint a Budapest-hetijegyen a nevet a tulajdonos helyett a pénztáros tünteti fel a vásárláskor. A környéki bérleteken a település, a HÉV-bérleteken a megállók nevét pedig bélyegzés helyett nyomtatással rögzíti majd a pénztáros. Az átszállójegy két jegyszelvény, a tízdarabos gyűjtőjegy pedig tíz önálló jegyszelvény és egy bizonylat lesz.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


