„Miért menjek, úgysincs nyitva semmi?”, mondja a vendég, miközben a vendéglátós azt gondolja: „Miért nyissak ki, úgysem jön senki?.”
Már kevésbé találták vonzó helyszínnek Magyarországot tavaly a nemzetközi konferenciák szervezői. Nem csak kevesebb a rendezvény, de rövidebbek is - írja a Világgazdaság.
Máshová mentek a kongresszusok tavaly Magyarország helyett. A Világgazdaság által megszerzett, a Magyar Kongresszusi Iroda (MKI) által nem publikált legfrissebb statisztika szerint tavaly mindössze 505, a nemzetközi kritériumoknak megfelelő konferenciát rendeztek hazánkban, ami 16,1 százalékos csökkenést jelent a 2011-es 602 darabhoz képest.
Jó hír viszont, hogy nőtt a konferenciákon részt vevők száma. A rendezvényeken 135 ezer ember regisztrálta magát, ez 10 ezerrel több, mint 2011-ben. Árnyalja viszont az összképet, hogy rövidültek a konferenciák: a nemzetközi konferenciák összesített napjainak száma mindössze 1717 nap, ez 17 százalékos zsugorodást jelent a 2011-ben mért 2069 naphoz képest.
"A 2009-es év komoly nehézségei után a 2011-es adatok utolérték a 2008-as év sikeres eredményeit. 2012-ben azonban ez a pozitív változás lelassulni látszik, melynek okai között szerepel a Malév leállása és az ország általános megítélése" - áll a Magyar Turizmus Zrt. 2013-as taktikai tervében.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.