A felkapott nyugat-európai golfpályák egyre több turistát vonzanak, akik jóval több pénzt költenek el egy adott helyen mint egy átlagos pihenni vágyó. Magyarországon ugyanakkor még gyerekcipőben jár a piac, pedig jól felszerelt golfpályából akad bőven - írja a Világgzadaság.
Felfutóban a golfturizmus szerte a világon. A legnépszerűbb golf-úticélok továbbra is Spanyolország és Portugália, továbbá Nagy-Britannia, Írország, Törökország, Vietnam és Thaiföld, a legnagyobb "golf-turisták" közé pedig továbbra is az amerikaiak, kanadaiak, svédek, németek és az angolok tartoznak.
A hazai golféletet még nem lehet párhuzamba állítani a fejlettebb golfkultúrával rendelkező nyugat-európai országokkal, pedig a Magyar Golf Szövetség adatai szerint nem állunk rosszul a régióban, a hazai golflétesítmények nemzetközileg is igen magas színvonalat képviselnek.
Felmérések szerint a golfozók üdülésük alatt többet költenek, mint a hagyományos turisták, egy négytől hét napig terjedő időszakban ez általában 600-900 eurót tesz ki. Hazánkban ugyanakkor az Európai Golfszövetség 2012-es adatai szerint jelenleg csupán 14 golfpálya van - míg a szomszédos Ausztriában például 151.

Iszonyat értékes kincset rejt a magyar föld: szörnyű, ahogy elpazaroljuk, pedig használni is lehetne
Magyarország geotermikus adottságai kiemelkedőek.

Itt verte el a legtöbb magyar a játékpénzt a SZÉP-kártyákról: ez történik, ha minden zseb átjárható?
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


