Évente több mint tízezer osztrák fiatal keresi fel a három legismertebb magyar nyári könnyűzenei fesztivált - tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus Zrt.
Az idén 20. alkalommal megrendezendő SZIGET, valamint a Balaton Sound és VOLT fesztiválok ausztriai népszerűsítése érdekében rendezett sajtótájékoztatón Kovács Balázs, az MT Zrt. ausztriai külképviselője elmondta, hogy a könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti külföldön hazánkról.A fiatalok körében igen népszerű hazai könnyűzenei fesztiválokra és a
Forma 1 magyarországi futamára minél több osztrák fiatal megnyerése
érdekében az MT Zrt. átfogó promóciós kampányt indított az év elejétől
közösségi oldalakon is, valamint a célközönség elérése alkalmas
fórumokon.
Az akció keretében a Sziget szervezői, az MT Zrt. és egy grazi divat- és design stúdió közös nyereményjátékkal buzdították az osztrák fiatalokat arra, hogy tervezzék meg a 20 éves SZIGET Fesztivál idei pólókollekcióját. A nyertes művet a közösségi portálokon nyomon követhető verseny során választották ki, amely limitált szériában megvásárolható.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.