Komoly ingyenreklámhoz jut a magyar turizmus azzal, hogy 800 németországi McDonald's gyorsétteremben vetítik a hazai utazási célpontokat bemutató videókat - értesült a Pénzcentrum.hu. A német piac kiemelt fontosságú a magyar turizmus szempontjából, hiszen az országból érkező turisták évente közel 2 millió vendégéjszakát töltenek nálunk.
Tízmilliónál is több emberhez juthatnak el a Magyarországról szóló turisztikai bemutatófilmek Németországban. A helyi McDonald's étteremláncban ingyen vetíti a videókat a Magyar Turizmus (MT) Zrt. - értesült a Pénzcentrum.hu
Az MT Zrt. lapunkat úgy tájékoztatta: az ingyenes hirdetési lehetőségre korábbi németországi médiaügynökségi partnerük hívta fel a figyelmet. A turisztikai képviselet hosszú távú együttműködési megállapodást kötött a McDonald's németországi éttermi hálózatával. A megállapodás értelmében a Magyar Turizmus Zrt. filmjeiből összevágott Magyarország-spotok kerülnek bemutatásra a McDonald's éttermeiben, folyamatosan ismételve.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy több mint 800, területileg szegmentált németországi McDonald's egységben láthatóak a hazai tematikus spotok Budapest, valamint aktívturizmus témában. A németországi képviselet nagy várakozással tekint a mintegy 3 milliárd eurós éves forgalmat lebonyolító hálózattal való együttműködésre, amire minden ok megvan, hiszen a közösen meghatározott hat hónapos időszak alatt a nézőszám (elérés) akár a tízmilliós álomhatárt is átlépheti, főleg ha számításba vesszük, hogy a hálózatnak Németországban 60 ezer alkalmazottja és átlagosan napi 2,76 millió vendége van. Így az együttműködés alapján kapott média-megjelenés értéke euró százezrekben mérhető.
Németországból jön a legtöbb utazó
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Magyarország legfontosabb turisztikai küldőpiaca továbbra is Németország, ráadásul a hazai gyógyszállodák is a német vendégeknek köszönhetik a legtöbb külföldi vendégéjszakát. Tavaly 516 ezer német turista érkezett hazánkba, akik összesen 1,9 millió vendégéjszakát töltöttek el a magyar kereskedelmi szálláshelyeken. A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb tájékoztatása szerint 2012 első három hónapjában 259 ezer vendégéjszakát töltöttek el a németek a magyar kereskedelmi szálláshelyeken - ez 7 százalékos növekedést mutat az előző évhez képest.
A német turisták külföldi utazásainak egyik fő motivációja az egészségturizmus, a német utazók turisztikai költésüknek 15 százalékát egészségmegőrzésre fordítják. Szakértői vélemények szerint Magyarországnak a kedvező ár-érték arányú, jól meghatározott betegségtípusok alapján szegmentált, személyre szabott gyógyturisztikai szolgáltatások terén van érvényesülési lehetősége a német piacon. Az elmúlt évek fontos tendenciája, hogy a nagyobb hazai kulturális rendezvények - leginkább a fesztiválok- is vonzóak a német fiatalok számára.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.