Folytatódik a Magyar Turizmus (MT) Zrt. belföldi kampánya. A márciusi kedvezményes egészségturisztikai ajánlatok után most az aktív, falusi és az öko-, valamint a kulturális turizmus kincsei kerülnek a figyelem középpontjába.
Az MT Zrt. lapunkat úgy tájékoztatta: belföldi kampányának részeként - többek között- országszerte kihelyezett plakátok, valamint Budapesten közlekedő járművek felületein elhelyezett hirdetések csábítanak belföldi utazásra a turisztikai termékek "megelevenítésén" keresztül. A kampány aktív, falusi és ökoturisztikai elemeit áprilisban, a kulturális ajánlatokat pedig egészen május közepéig népszerűsítik.
Aktív, falusi és ökoturisztikai ajánlatokkal vár a(z):
Balaton: A régióban is végérvényesen beköszöntött a tavasz! Arra, hogy a magyar tengeren és környékén ebben az évszakban is számtalan programmal várják az utazókat, az MT Zrt. "Tavaszi zsongás a Balatonnál" címmel hívja fel a figyelmet.
Dél-Alföld: "Kalandos élmények a Dél-Alföldön" elnevezés alatt a régió által kínált aktív és extrém turisztikai élmények széles tárházából válogathatnak az érdeklődők.
Dél-Dunántúl: Akik szeretnék megérteni, mit is jelent az, hogy a "Dél-Dunántúlon íze van az életnek", feltétlenül böngésszék a régió kedvezményes ajánlatait és kóstoljanak bele a régió ínycsiklandó helyi kézműves termékeibe!
Észak-Alföld: az "Együtt a Család" és a "Kedvenc Házak Házikedvenceknek" c. kampányok keretében a régió csatlakozott szolgáltatói a családoknak, illetve az állatbarátoknak nyújtanak kedvezményeket.
Észak-Magyarország: a kalandra vágyó látogatók Észak-Magyarország izgalmasabbnál izgalmasabb attrakciói közül szemezgethetnek, de a kevésbé adrenalin függők is megtalálhatják a számításukat, például a hegyikerékpáros központokban.
Tisza-tó: felejthetetlen kalandokat és feltöltődést kínál a Tisza-tavi természet. Mindezt most kedvezményes programok, szálláshelyi kedvezmények és garantált ajándékok teszik még vonzóbbá az utazók számára.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Kulturális kalandozásra hív a(z):
Észak-Alföld: a fürdő, gyógy- és wellness-kultúra kedvelőit a "Gyógyító Hétköznapok", illetve a "Tavaszi Wellness Hétvégék" elnevezésű akciók csábítják a régió felfedezésére.
Közép-Dunántúl: a közép-dunántúli régióban a kulturális kincsek "Legendák nyomában a Királyi Régióban" címmel tárulnak fel, melyeket akár akciós csomagajánlatok keretében is megismerhetnek az utazók.
Nyugat-Dunántúl: A megújulás, felfrissülés időszakában a régió pompás virágruhába öltözik. "Virágzó Nyugat-Dunántúl" elnevezés alatt a tavasz legszebb hónapjaiban az évszak legszebb virágjaival, kedvezményes szállásajánlatokkal várják vendégeiket az akcióhoz csatlakozott régiós szolgáltatók.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.